شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

آيا افتادن باعث آسيب پرده بكارت مي شود ؟

سوبول پورتال جانع خبري، سرگرمي، تفريحي، آموزش، زناشويي

آيا افتادن باعث آسيب پرده بكارت مي شود ؟

۴۹ بازديد

آيا افتادن باعث آسيب پرده بكارت مي شود ؟

سقوط از ارتفاع، بلند كردن جسم سنگين و غيره نمي توانند باعث پارگي پرده بكارت شوند‎

 

در مطالب قبل در رابطه با پرده ي بكارت و انواع آن ، همچنين محل قرار گيري آن به طور مفصل صحبت كرديم. حال سوال اينجاست كه پرده بكارت در چه صورت آسيب مي بيند؟

 

شايد براي بسياري از افراد پيش آمده باشد كه از ارتفاع سقوط كرده باشند و نگران سلامت پرده بكارت خود باشند. در اين مطلب به اين سوال كه آيا سقوط از ارتفاع مي تواند باعث پاره شدن پرده بكارت شود؟ پاسخ خواهيم داد.

خير، سقوط از ارتفاع، بلند كردن جسم سنگين، كوهنوردي،و موارد مشابه به هيچ عنوان نمي توانند باعث پارگي پرده بكارت شوند.

البته ممكن است در اثر سقوط يا انجام كارهاي سنگين مقداري خونريزي از دستگاه تناسلي مشاهده شود كه در هيچكدام از موارد مربوط به پارگي پرده نيست فقط به خاطر فشار وارده بر رحم است مكانيسمي مشابه قاعدگي دارد يعني فشار به رحم باعث خونريزي يا لكه بيني در فرد مي شود. تاكيد مي كنم پرده بكارت فقط و فقط در اثر ضربه مستقيم به آن يا مقاربت پارگي پيدا مي كند و جز ضربه مستقيم هيچ مورد ديگري باعث پارگي آن نمي شود.

خونريزي ايجاد شده در اثر پارگي پرده بكارت چه مقدار است؟ و اصولا در چه حدي بايد باشد؟

حداقلي براي خونريزي در اين حالت نداريم ممكن است در حد يك يا دو قطره باشد و يا شايد هم بيشتر باشد ولي حداكثر به اندازه آغشته شدن يك عدد پوشك خواهد بود و چيزي كه مسلم است اينست كه اين خونريزي نبايد ادامه داشته باشد و معمولا در عرض يك يا دو دقيقه تمام مي شود اگر در مواردي خونريزي ادامه داشت احتمال پارگي هاي اطراف واژن مطرح مي گردد كه در اين صورت حتما بايد ترميم شود و اين بيشتر زماني اتفاق مي افتد كه مقاربت بدون رضايت زن و با مقاومت وي و اصرار طرف مقابل انجام شود كه در اين موارد بايد پارگي واژن ترميم شود.

در پايان تاكيد مي كنيم كه پرده بكارت ملاك مطمئني براي تشخيص سلامت جنسي دختران نيست و انواعي از پرده بكارت وجود دارد كه خونريزي ايجاد نخواهد شد و در اين موارد بهتر است حتما قبل از ازدواج به پزشك يا ماما مراجعه شده و برگه گواهي سلامت دريافت شود.

اگر خروج خون حيض از مهبل دختر به بيرون از بدنش به راحتي صورت نگيرد، آنگاه دچار درد شديد و دلـمه شدن خون در نخستين موارد از پريود خود ميشود.

تهيه و تنظيم مطلب در مجله آموزش زناشويي و جنسي برداشت و  طب تاج و طب سنتي

محتواي اين سايت جهت كمك به مسايل جنسي و زناشويي خانواده ها تهيه و تنظيم شده است و مناسب افراد زير 18 سال نمي باشد در صورتي كه زير 18  سال داريد , اين سايت را ترك نماييد .

فروش ويژه ساعت مچي هوشمند V8
ساعت مچي هوشمند V8، قابل استفاده بر روي موبايل هاي اندرويد و آيفون. هشدار تماس ها و پيام هاي دريافتي. داراي دوربين سلفي باكيفيت ...

روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.

قيمت: 179000 تومان

برچسب‌ها

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.