جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

آرشیو خرداد ماه 1399

سوبول پورتال جانع خبري، سرگرمي، تفريحي، آموزش، زناشويي

آموزش پاره كردن پرده بكارت بدون درد

۵۵ بازديد

چه كسي بايد اين مسائل را به جوانان ما آموزش بدهد؟؟؟ فقدان آموزش هاي مناسب در كشور ما باعث شده نه تنها مردان جواني كه تازه ازدواج كرده اند تصور درست و صحيحي از مباحث مربوط به عمل جنسي نداشته باشند، بلكه گاه حتي دخترها هم تصور درستي از بدن خود ندارند و اين ناآگاهي ها گاه با اضطراب و نگراني توأم مي شود.

به گزارش  مجله آموزش جنسي و زناشويي آ3ب :

ناآگاهي از آنچه به پرده بكارت موسوم است نيز يكي از موارد يادشده به شمار مي رود. در اين مقاله آموزش هاي لازم براي سكس پرده زني و پارگي پرده بكارت بدون درد را خواهيد ديد. اطلاعات اين پست http://a3b.ir  يكي از لازم ترين مطالبي است كه دختران و پسران جوان قبل از ازدواج بايد آنها را بدانند..

«هايمن» لغتي يوناني است به معناي پوست يا پرده كه از نام الهه ازدواج و عروسي يونانيان گرفته شده است. يونانيان باستان از اين لغت براي انواع پرده ها از جمله پرده اي كه قلب را احاطه مي كند (پريكارد)، استفاده مي كردند، اما با گذشت زمان، كاربرد آن به پرده بكارت محدود شد.

پرده بكارت، بخش خارجي اندام جنسي است و دقيقا در ورودي دهانه آن قرار دارد. پرده بكارت كه يك چين غشايي نامنظم است و از اپيتليوم شاخي تشكيل شده، درست در مدخل ورودي واژن قرار دارد و در واقع به منزله در ورودي واژن است و اولين بار با مقاربت، معاينه خشن، ضربه و جراحي پاره مي شود.

معمولا پرده بكارت يك يا چند سوراخ كوچك دارد كه خون ريزي قاعدگي از آن خارج مي شود. اگر اين پرده اصلا سوراخ نداشته و به طور كامل واژن را بسته باشد، خون قاعدگي در پشت آن تجمع مي يابد و در رحم انباشته مي شود و بر اثر پس زده شدن به داخل حفره صفاقي مي تواند سبب بيماري اندومتريوز و نازايي شود كه اين مورد بسيار نادر است.

 

پارگي پرده بكارت بدون درد

رشته هاي عصبي در پرده كم هستند و به همين دليل در صورت آرامش جسمي و رواني، پارگي آن معمولا بدون درد است. عمل پاره شدن پرده بهتر است در زماني كه بدن آرام است و هيچ اضطراب و خستگي وجود ندارد، انجام شود.

خانم ها بهتر است قبل از نزديكي براي آگاهي از نوع پرده شان به پزشك متخصص زنان مراجعه كنند زيرا ممكن است در برخي موارد، پرده بسيار ضخيم باشد كه براي پاره كردن آن، كمك پزشك مورد نياز باشد تا از بروز درد هنگام ارتباط جنسي جلوگيري شود. اين شيوه را بريدن پرده مي نامند.

طي اولين نزديكي، پرده بكارت در چند جا پاره و به چند قطعه تقسيم مي شود. غالباً تا زماني كه زن، نوزادي به دنيا بياورد باقيمانده پرده در دهانه واژن وجود خواهد داشت.

در صورت تنگي دهانه واژن ، بهتر است از كرم و ژله اي تسهيل كننده يا اسپري بي حس كننده استفاده كرد. ضمن اينكه تحريك زن و خروج ترشحات از دهانه واژن، موجب نرم شدن دهانه واژن و سهولت ارتباط جنسي مي شود.

گاهي پرده بكارت با يك يا دو بار نزديكي كاملا پاره نمي شود و هر دفعه قسمتي از آن پاره مي شود و كمي خون ريزي مي كند.

همچنين بايد دانست كه بدون پارگي پرده، اسپرم ريخته شده روي آن مي تواند موجب بارداري شود، زيرا اسپرم مي تواند از سوراخ پرده حركت كند و به طرف تخمك زن برود و باعث بارداري شود. در اين موارد زن با پرده سالم باردار مي شود.

 

روش اول با درد كمتر

براي از بين رفتن پرده بكارت بايد بر آن فشار و ضربه آلت مرد وارد شود و پوزيشن معمول زن زير- مرد رو، ميتواند اين را عملي سازد.

 

اين روش تحريك زيادي را ايجاد ميكند كه زن را به ارگاسم نزديك ميكند.

در اين روش بعد از معاشقه و زماني كه قصد دخول داريد مرد بايد همزمان با مالش سينه هاي زن با يك دست و تحريك كليتوريس زن با دست ديگر، همسرش را به مرحله ارگاسم و ارضا نزديك كند ولي قبل از اينكه به ارگاسم برسد دخول را انجام دهد. يعني زماني كه زن لذت زيادي احساس ميكند تحريك كليتوريس و سينه ها توسط مرد متوقف شود!!! و مرد دخول را انجام دهد. براي تحريك و مالش كليتوريس از ژل سيمپلكس استفاده نماييد و آرام آرام تحريك را شروع كنيد و اين ناحيه را خشن ماساژ ندهيد.

البته در همين حين كه مرد مشغول دخول است زن با يك دست به مالش سينه هاي خود و با دست ديگر به تحريك كليتوريس بپردازد. به اين شكل به احتمال زياد درد كاهش خواهد يافت و حتي شايد احساسش نكند. از ژل سيمپلكس هم براي ليز كردن واژن و راحتي دخول ميتوانيد استفاده كنيد .

 

روش دوم  با بي حسي و بدون درد

در اين روش زن لذتي از طريق دخول احساس نخواهد كرد!

در اين روش بعد از معاشقه و عشق بازي، مرد بايد از اسپري يا ژل بيحسي سيمپلكس ۲ درصد براي بيحس كردن ورودي دهانه واژن همسرش استفاده كند. و بعد دخول را انجام دهد كه بدليل بيحسي دردي احساس نخواهد كرد. همچنين مرد از كاندوم استفاده كند. در چند شب بعد از پارگي بكارت هم، از ژل سيمپلكس براي ليز كردن واژن و راحتي دخول استفاده كنيد. تاثير اسپري بعد از دو تا چهار دقيقه ظاهر ميشود پس بايد چند دقيقه قبل دخول اينكار انجام شود و روي ورودي دهانه واژن بايد زده شود.

خونريزي پرده بكارت

خونريزي پرده ي بكارت در بانوان در حين اولين رابطه ي جنسي يا بعد از آن عملي شايع است. اگرچه برخي از بانوان تنها چند قطره خونريزي در اولين رابطه دارند.

بنا بر گفته ي آيزلر ممكن است بانوان در اولين رابطه خونريزي زيادي نداشته باشند. حتي اگر پرده به طور كامل سالم باشد ممكن است خونريزي بسيار كم باشد يا اصلا نباشد. البته برخي اوقات به

دليل خشك بودن واژن و دخول سريع و سخت نيز بانوان دچار خونريزي مي شوند.

بعد از حدود يك هفته، لبه هاي بريدگي از مخاطي مشابه مخاط پرده پوشيده شده و بعد از حدود دو هفته لبه هاي زخم نسبتا گرفته مي شوند.

نكته مهم اين است كه لبه هاي پارگي چون آزاد هستند و به هم اتصال ندارند هيچ وقت به هم جوش نمي خورند و اگر دو تكه پارگي به هم دوخته شوند محل ترميم به صورت يك اسكار برجسته روشن مشخص خواهد شد.

تاكيد مي كنم پرده بكارت فقط و فقط بر اثر ضربه مستقيم به آن و يا مقاربت پاره مي‌شود و جز ضربه مستقيم هيچ مورد ديگري باعث پارگي آن نمي شود.

 

عدم خون ريزي برخي از زنان در اولين رابطه جنسي

در حالتي كه زن هنگام نزديكي، آرام و بدون تنش باشد، زمان كافي براي عشق ورزي داشته باشد، با طرف مقابل خود احساس راحتي كند و دهانه واژنش به اندازه كافي مرطوب باشد، دخول به نرمي انجام مي شود و به اين ترتيب ممكن است زن در اولين ارتباط خون ريزي نداشته باشد.

اما اگر زن مضطرب باشد يا بترسد و پاهايش را جمع كند دهانه واژن تنگ خواهد شد و هنگام دخول خون ريزي و درد خواهد داشت.توصيه مي‌كنيم مطلب پرده‌ بكارت غربالي و تيغه اي را مطالعه فرماييد.

 

پاسخ به سوالات رايج

درباره اين مساله، پرسش ها و ابهامات زيادي بين مردم وجود دارد كه از ميان آنها ۳ پرسش زير را مي توان جزو شايع ترين ها دانست:

 

آيا ممكن است با يك بار مقاربت پرده بكارت از بين برود؟

بله، از آنجا كه پرده بكارت دقيقا در مدخل ورودي واژن قرار دارد، معمولا طي اولين مقاربت از بين مي رود، حتي اگر مقاربت به طور كامل انجام نشده باشد.

 

آيا سقوط از ارتفاع مي تواند باعث پارگي پرده بكارت شود؟

خير، سقوط از ارتفاع، بلند كردن جسم سنگين، كوهنوردي و موارد مشابه به هيچ عنوان نمي توانند باعث پارگي پرده بكارت شوند.

البته ممكن است در اثر سقوط يا انجام كارهاي سنگين مقداري خون ريزي از دستگاه تناسلي مشاهده شود كه در هيچ كدام از موارد مربوط به پارگي پرده نيست فقط به خاطر فشار وارده بر رحم مكانيسمي مشابه قاعدگي دارد يعني فشار به رحم باعث خون ريزي يا لكه بيني در فرد مي شود.

تاكيد مي كنم پرده بكارت فقط و فقط در اثر ضربه مستقيم به آن يا مقاربت پارگي پيدا مي كند و جز ضربه مستقيم هيچ مورد ديگري باعث پارگي آن نمي شود.

 

خون ريزي در اثر پارگي پرده بكارت چه مقدار است؟

حداقلي براي خون ريزي در اين حالت نداريم. ممكن است در حد يك يا دو قطره باشد يا شايد هم بيشتر باشد ولي حداكثر به اندازه آغشته شدن يك عدد پوشك خواهد بود و چيزي كه مسلم است اين است كه اين خون ريزي نبايد ادامه داشته باشد و معمولا در عرض يك يا دو دقيقه تمام مي شود.

 

چگونه در شب زفاف درد پاره شدن پرده بكارت را كاهش دهيد؟

مهمترين نكته در كاهش درد نزديكي در شب زفاف، رعايت حالات روحي است. زوجين بايد از قبل در مورد عمل جنسي آگاهي كامل داشته باشند و بدانند براي انجام اين كار بايد آمادگي روحي داشته باشند. اگر زوج از قبل همديگر را نمي‌شناسند بايد صبر كنند تا بين آنها صميميت برقرار شود سپس اقدام به نزديكي جنسي منجر به دخول كنند.

در پايان تاكيد مي‌كنم كه پرده بكارت ملاك مطمئني براي تشخيص سلامت جنسي دختران نيست و انواعي از پرده بكارت وجود دارد كه خون ريزي ايجاد نخواهد شد و در اين موارد بهتر است حتما قبل از ازدواج به پزشك يا ماما مراجعه شده و برگه گواهي سلامت دريافت شود.

خودارضايي نيز مي تواند باعث آسيب پرده بكارت شود. پرده بكارت بافتي بسيار حساس و نازك دارد كه نسبت به كوچك ترين تحريك آسيب پذير است.

گرچه تحريكات كوچك و مختصر آسيب كامل به پرده بكارت نمي رساند ولي همين آسيب جزئي كه برگشت ناپذير و قابل تشخيص است نيز سبب حساس شدن مي شود. احتمال پارگي پرده بكارت بر اثر خودتحريكي و پيامدهاي رواني ناشي از آن وجود دارد.

تهيه و تنظيم مطلب در مجله آموزش زناشويي و جنسي http://a3b.ir

 

طبتاج http://tebtaj.ir

طب سنتيhttp://tebbe-sonaty.ir

محتواي اين سايت جهت كمك به مسايل جنسي و زناشويي خانواده ها تهيه و تنظيم شده است و مناسب افراد زير 18 سال نمي باشد در صورتي كه زير 18  سال داريد , اين سايت را ترك نماييد .

چه زمان هايي نزديكي و مقاربت جنسي زناشويي اشكال دارد و جايز نيست؟

۵۲ بازديد

چه زمان هايي نزديكي و مقاربت جنسي زناشويي اشكال دارد و جايز نيست؟

چه زمان هايي نزديكي و مقاربت جنسي زناشويي اشكال دارد و جايز نيست؟ آيا در حالتي آميزش جنسي حرام هم هست؟ شب هايي كه نبايد رابطه جنسي برقرار كرد چه شب هايي است؟ اين ها سوالاتي است كه خيلي از زوج هاي جوان به دنبال پاسخ شرعي آن مي باشند. در  مجله آموزش جنسي و زناشويي آ3ب به اين سوالات پاسخ داده شده مي شود.

 

مقاربت جنسي در ماه محرم هيچ اشكالي ندارد. هيچ شبي اين عمل زيبا حرام نيست

 

 

اما در بعضي شب ها و زمان ها جماع و مقاربت كراهت دارد كه به شرح زير است:

 

1- جماع در شب و روزى كه ماه و خورشيد گرفته است.

 

2- هنگام غروب خورشيد.

 

3- هنگام طلوع فجر تا طلوع آفتاب.

 

4- شب اول ماه غير از ماه رمضان.

 

5-در شب آخر ماه.

 

6- جماع بعد از احتلام در خواب.

 

7- جماع در اتاقى كه بچه‏اى وجود داشته باشد.

 

8- نگاه كردن به فرج هنگام جماع.

 

9- جماع به صورت عريان.

 

10- جماع در زير آسمان.

 

11- جماع رو به قبله و پشت به قبله.

 

12- هنگامى كه شكم پر است.

 

13- جماع در جايى كه كودكى باشد كه به آنها نگاه كند يا سر و صداى آنها را بشنود، هر چند چيزى متوجه نشود.

 

14- جماع در فرصت بين اذان و اقامه نماز كه مخصوص اعمال عبادى است.

 

15- جماع بدون وضو يا غسل.

 

16- جماع در شب عيد قربان.

 

17- جماع در شب عيد فطر.

تهيه و تنظيم مطلب در مجله آموزش زناشويي و جنسي http://a3b.ir

 

طبتاج http://tebtaj.ir

طب سنتيhttp://tebbe-sonaty.ir

محتواي اين سايت جهت كمك به مسايل جنسي و زناشويي خانواده ها تهيه و تنظيم شده است و مناسب افراد زير 18 سال نمي باشد در صورتي كه زير 18  سال داريد , اين سايت را ترك نماييد .

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتيم!

محسن باقري خطيباني

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بيان ثبت نام كرده ايد مي توانيد ابتدا وارد شويد.
تجديد كد امنيتي
مطالب مرتبط